Ми как как..
Сваляш ВСИЧКО и сменяш свещите!
Това си има и лоша и добра страна. Лошата е, че трябва да разглобиш половината мотор. Добрата е, че тази операция принуждава, дори мързеливия, да прави пълно годишно обслужване на машината, като си сменя и свещите. Така искаш не искаш си поддържаш изправна машината и нямаш проблеми. Иначе някой като го домързи ще си каже, 'то моторчето сега си върви добре, после ще го обслужвам' и така кара две години, после се чуди защо остава на пътя.
Иначе VFR-а ми напомня много на автомобил. Мотора работи без вибрации, пали си на студено без проблеми, ако ръчнеш здраво поема добре, ако минеш през дупка меката предница поема удара и пак излизаш от положението, като че си в кола, а не с мотор...
Ако имаше и задна скорост..